tålamod är konsten att hoppas

Ligger nu nyduschad i renbäddad och fräsch säng och ska snart börja se en film! Idag vaknade jag väl kring 10, klev upp, gjorde en eld, såg tv sen åkte jag ner med pappa till mammas jobb och hjälpte henne med lite grejer och tog det lugnt, sen var jag med louise, åt, sen for vi på gymmet, var riktigt trevligt, sen kom jag hem, tog mig an min garderob och dammtorkade, dammsög, och bytte sängkläder (som ni kanske förstår), sen har det inte hänt så mycket mer!:)
Då vet ni det. Nu ska jag se filmen sen sova godnatt alla som läser denna döda blogg så får vi se om det kommer ett inlägg imorgon:)


"förvaringspallarna" (svarta som står nedanför sängen) kom äntligen med posten idag, blev faktiskt nöjd! Sen ser ni även mitt nystädade rum;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0