He-he

Dagen har som ni kanske förstått bestått av skolan, sen åkte jag hem vid tre så var hemma ca 4:) när jag kom hem for jag till pappa, sen for vi och hämtade mamma för att sen åka hem och äta. Efter maten cyklade jag ner på gymmet och var på ett dödande box-pass. Är helt slut i kroppen och trodde jag skulle somna direkt jag la mig, men det kunde jag ju ha drömt vidare om.. Här ligger jag klarvaken och kikar på tv och hoppas på att kunna sova så man orkar upp till skolan imorgon. Håller även på att bli sjuk så det är bara att hoppas på det bästa så att inte febern också kommer som ett brev på posten.. Aja nu ska jag sluta svamla om allt och ingenting,
Godnatt alla readers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0