Arg

En sak jag på riktigt inte förstår mig på det är när små barn ställer sig ca 7st mot en person, och mobbar denna person så hårt så att den blir rent utav sagt ledsen. Jag kan säga er att jag har sett detta hända, sett dessa 7-8 åringar mobba en stackars annan person i 7 års ålder så hårt så att hon gråtit, sagt att de vill att hon ska dö, sagt att hon stinker, sagt att hon inte är som alla andra osv. Är dessa barn inte uppfostrade eller vad fan handlar detta om?! Har de inte lärt sig någonting? Ser man att en person blir ledsen så fortsätter man inte?!
Jag har inte varit världens bästa vän i mina dagar, men jag lärde mig av mina misstag.

Ååh jag blir så arg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0