5/1

Leeessss, less på allt jävla tjafs, less på allt jävla skit snack, less på dom som inte kan låta mig vara, är allmänt bara LESS nu. Kan inte endel folk bara tänka efter och förstå att detta kanske är jobbigt för mig med, och inte bara gå och snacka och tro att man ska må bättre..?

Jag vet inte om jag mår bra eller dåligt, om jag är glad eller ledsen och om jag vill eller inte.

Snälla små fortisar, LÅT MIG BARA VARA eller ta detta FACE TO FACE istället för all denna skit. Detta hade inte startat om detta inte hade hänt!
Vill sätta mig ner och tänka igenom allt detta, vill få ett slut på detta i mitt huvud, vill inte vara här när det som går på samhället tar slut på mina krafter.

Ledsen, men var tvungen att skriva av mig lite.
Ska bli jävla skönt att komma bort från denna håla och åka till <3-at mitt imorgon, och för hoppningsvis piteå på lördag. Har även haft en mysdag med min underbara kusin louise igår till idag, var ett bra tag sen så det var skönt!

nej nu ska jag knäppa igen de två blå, ska upp tidigt med bussen imorgon! Sov gott alla fina vänner där ute, ha det bra! hejs


Kiiissssseeeeemiiiiiisssseeeeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0