Ye

Sitter hemma hos Linus nu efter en heldag på ikea! Det slutade med att vi hade köpt en maassa grejer så vi tog det vi rymde i bilen sen kommer resten med lastbil från ikea lite senare med det vi inte rymde.
Orkar inte skriva allt vi köpte för det blev galet mycket, men vi får väl se om det kommer bilder på lägenheten senare någon gång långt in i framtiden (ta det som att det inte kommer hända för jag kommer inte orka ta kort).

Nu sitter Linus och ser Castle med ilo och malin, själv sitter jag och är nöjd över dagen och funderar på att lägga mig och se någon serie, hoppas att Linus vill se med mig, inge kul att se själv..

Aja, nu har jag då gjort en uppdatering så vi får se när nästa kommer!
Ha det fint! heeejjssss


pluttaaan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0