underbart!

Då var snart hela rummet packat.. Finns inget att göra, hatar att vara sjuk så har försökt aktivera mig så mycket som möljigt för att tiden ska gå snabbare.
Har iaf packat ner mitt liv i lådor, känns otroligt bra! Har även hunnit måla ett till varv på en hylla som också skulle målas, och byrån har gått från brun till vit, blev riktigt bra, och just nu sitter jag här med en handduk på skallen och en gul reseledar tröja och svarta sköna mjuksar. mår halv illa fortfarande men det är då på bättringsväg så det är också bra!

Nu ska jag bara vänta på tvätten som sen ska hängas upp och sen kan jag ju som bara säga att jag är redo för att imorgon får vi flytta in! äntligen!

Ha en fortsatt fin dag mina vänner. Hejss!


hade hand om denna lilla klutte igår! mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0