<3

Sitter  hemma och ser tv med dorken i knäet som har legat där sen jag kom hem vid 8 i morse! Nu ska jag se om vi har något ätbart till lunch annars får vi se vad jag hittar på!

Idag är det då alltså alla hjärtans dag, och det innebär för mig en helt ensam dag eftersom att jag inte får tillbringa den med min älskade pojkvän utan den tillbringas hemma i malå med mamma och robin, men det är väl inte helt fel det heller!

Det som denna dag kommer destå av är att packa, städa rensa, måla och tvätta för nu är det nog inte långt borta! som jag längtar!


älskling, du är världens finaste kille, jag älskar dig
verkligen mer än vad jag någonsin kommer att kunna
förklara för dig. Ingen kan någonsin förstå hur mycket
jag älskar dig, du är allt jag vill ha och jag vill
att du ska vara min föralltid. Jag älskar att vakna
på natten och känna att du ligger brevid och håller
om mig, det är så otroligt skönt att bara veta och
känna att du kommer ligga kvar när jag vaknar.
Jag älskar hur du får mig att le och hur du får mig
att må så bra av att bara finnas där. Även fast vi inte
delar denna dag tillsammans så känns det ändå underbart
för att jag vet att jag ändå har dig kvar. jag avslutar
nu med att säga att, jag älskar dig gubben, utan dig
vore jag ingenting och utan dig vill jag inte vara det.
Du är den bästa.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0