<3

Ligger hemma sjuk fortfarande.. Börjar dock bli riktigt hungrig men har bara vågat äta glass som hjärtat köpt till mig :]

Kann ju börja med att berätta att det kommer nog inte blir någon uppdatering i helgen för jag och Linus åker till Malå och ska umgås med mamma och pappa hela helgen. saknar dom faktiskt! <3

Sen kan jag ju berätta att dagen började med att jag pratade med mamma i telefonen en stund, sen pratade jag med lollo ett bra tag! sen ringde pappa också :) Vad jag nu har tänkt göra blir väl att fortsätta ligga under mitt varma täcke och se tv.. även fast jag skulle behöva dammsuga och skura innan alla möbler står på plats, men det  blir nog inte av eftersom att jag känner ändå att det är viktigare att jag blir frisk snabbare så kanske jag hinner det ändå!

aja, nu ska jag se tv. Ha det fint! hejs :)




får ju även träffa detta lilla odjjjjjjjuuuur <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0