23-02-2012

Febern har inte gett sig, den har börjat gå upp mot 40 grader, har en jävlig hosta som bara retas och har fortfarande bara kunna ätit ett halvt nudelpaket idag, sen orkade jag rent inte hålla mig vaken längre.. Hade riktigt tur att Louise kom hit med alvedon så efter jag tagit det var jag piggare en liten stund så jag iaf kunde stiga upp ur sängen och tvätta ansiktet och diska bort lite, men direkt efter det blev det att sova igen.. Har tvättid idag mellan 17-22, så det var bara att ta ny alvedon sen upp och tvätta.. Blä-

Haha nej nu ska jag sluta klaga på allt detta, hoppas bara på att bli frisk snart. Hörde även att pappa hade fått samma sjukdom, så nu när vi ska hem till malå i helgen så är det bara att hålla sig undan! ;)

Aja, nu ska jag fortsätta se reprisen av big brother, ha det underbart folket!

vi har även fått ikea grejer idag, men endast en uppbyggt! blev riktigt bra!



Nu är det "bara" detta kvar och ett rumsbord, sen saknas bara nya soffan
och tvn som nog kommer till veckan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0