ooops

hade visst glömt bort bloggen :] Meeeen, skänk mig i iphone så ska ni få se på uppdatering! det var så sjukt mycket lättare att uppdatera då eftersom att jag typ aldrig sitter vid datorn längre..

Kan ju berätta att det inte hänt mycket alls här i mitt liv mer än att jag går skola som vanligt, har precis gjort klart praktiken, julpyntat och städat lite, börjat handla lite julklappar osv, och idag har jag varit med min fina vän Ida Fransson, det var riktigt trevligt! Nu inväntar jag bara älsklingen som ska komma hem från jobbet så vi kan umgås sista dagen denna veckan, för imorgon åker jag hem och har en hemma vecka med familjen som kommer innehålla städning, hjälpa dennis och johanna att flytta, umgås med familjen och säkert mormor och morfar, och sen på lördag jobb och söndag dop på lilla söta Olle! :)


Ha det bra hejs! :)

image description






















Haha ja, man har då sett ut på alla sätt och vis, hahah fjortis_tjej_12


Kommentarer
Postat av: idaaaaaaaaaaaaaaaaa

haha fjortis_tjej_12 kan man lugnt säga ;)

Nu kommer den sanna Ronja fram hihi!! :)



Kram på dig vännen! :)

2011-11-28 @ 19:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0