hehe

haha söta positiva kommentarer jag får av mina underbara vänner ;)
Idag blev det alltså att åka hem till Malå, fick helg idag så smart som jag är så tänkte jag att jag kan jobba i veckan så får jag vara ledig i helgen! Smart tänkt av mig! ;)
Så imorgon blir det att fara och handla med morfar, sen börja jobba 15-20, hem och säkert se lite The Big Bang Theory (skiiitbra) sen sova. Tordag blir det att åka till min underbara mormor och morfar och julbaka lite till henne så hon har nå gofika att bjuda på när hon får främmande, det är ju inte svårt när hon inte kan baka nu när hon är så handikappad som hon är.. sen blir det säkert att umgås med någon vän om det finns någon där ute i världen vill säga.. Och sen fredag, då blir det jobb igen, men då en delad dag! ca 9-13 sen 16.30-18.30. Sen leedigheeelg och på söndag dop på lille sötOlle=)
Ha en fortsatt bra dag allesammans! hejs
Ängeln och hjärtat blev dagens inköp så jag kan få in lite mer grejer här inne! svårt när man inte riktigt vet vad man vill ha här inne.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0