Even the best falls down sometimes, Even the wrong words seem to rhyme

Jag kan inte göra allt rätt, jag kan inte alltid ta skulden på mig när det är du som gjort fel, jag tänker inte gå och lyssna på saker du berättar när 50% av det du säger inte är sanning, jag tänker inte finnas där för dig när du blir dumpad lika svinigt som förra gången när du är dum nog att ta tillbaka idioten som du gråtit över i flera månader. Lilla gumman, ibland måste man tänka med det som finns där inne och inte slänga såna kommentarer som kan göra att du en dag kommer förlora mer och mer vänner, man kan inte bete sig hur som hellst här i världen förstår du.

nu är jag jävligt less på att detta tjat om dina ätstörningar och olycklig kärlek när jag själv inser att allt bara är ett jävla påhitt. Sluta klaga förfan och gör något åt saken, för jag kan inte göra det åt dig.


Jag är less på allt, vill bara långt bort från allt och bara ta en paus. Är less på er som kallar er för mina vänner men som beter er som skit, trodde man kunde lita på er, men direkt man säger något som hänt som ni inte får säga till någon så vet sedan hela stället om det. jag vill inte falla tillbaka i gropen jag varit i redan en gång. Det är jävligt lätt att falla ner, men svårare än allt att komma upp igen.. Men vad ska man göra?

Tur att ja har mina riktiga vänner och en pojkvän som orkar stå ut med mitt tjat, dåliga humör och även mina små glada stunder, det betyder så otroligt mycket.
image description
Du är så sjukt jävla underbar. Jag älskar dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0