KUL

När gick du upp idag?
Klockan åtta!

2. Diamanter eller pärlor?
Om jag var tvungen att välja så blire nog diamanter, det sägs ju att de varar förevigt.

3. Senaste filmen du såg på bio

hmm.. Kan de ha varit gullivers resor? ;)

4. Favorit-TV- program?

Vet inte, finns väl många:)

5. Vad åt du till frukost?

ingenting

6. Vad är ditt andranamn?
Veronica.

7. Din favoritmat?

På sommaren så är det garanterat grillat annars äre väl inget speciellt, gillar typ allt!

8. Vilken mat gillar du inte?
Svår fråga, jag gillar ju allt? Nog finns det något som är äckligt men det avstår jag ifrån så jag vet inte..

9. Favoritchips?

tycker typ inte om chips så jag måste nog passa frågan.

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
lyssnar typ aldrig på cd, men om jag gör det så är det den som är i bilen.

11. Vilken bil kör du?
Haha övningskör men våran audi.

12. Favoritmacka?
kanske någon god baugette, eller något liknande.

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?

Alltså jag är inte riktigt så smart va?
Men kanske jobbiga och dryga människor om det blir rätt så?

14. Vilka är dina favoritkläder?

Helt klart mjukisdressar, även om dom är fula som stryk.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Hmmm.. kanske mallorca. 

16. Favoritklädmärke?

Löjligt värre.., som att jag skulle ha råd med sånt skit.

17. Var vill du dra dig tillbaka?

Jag vill inte dra mig tillbaka?

18. Favorittid på dagen?

kvällen

19. Var är du född?
Skellefteå BB.

20. Vilken är din favoritsport att se på?

hockey.

21. Coca Cola eller Pepsi?

Om jag ska måsta välja så är det självklart cola.

22. Fotboll eller ishockey?
hockey

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
beror på

24. Pedikyr eller manikyr?
manikyr skulle jag tro.

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?

tror jag väl inte!

26. Vad ville du bli när du var liten?
artist eller jobba på en skola, fattar inte hur jag tänkte.. 

27. Bästa barndomsminnet?
Har väl som inget "bästa" men allt var väl bra eller mindre bra!

28. Varit i Afrika ?

Nej

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Ja, matilda när hon skulle vara michael jackson.

30. Varit med om en bilolycka?

neop, eller varit med att åka av vägen.

31. Favoritdag i veckan?

Helt klart fredag efter skolan!

32. Favoritrestaurant?
har väl ingen favorit.

33. Favoritblommor?

Är inte så haj på blommor, alla som är fina och färgglada.

34. Favorit-snabbmatsrestaurant

Men typ max, frasses och dom.

35. Äger du en cykel?

ofc!

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?

Där det finns fina kläder.

37. Läggdags?

Ja gärna.

38. Senaste personen du delade en middag med?
Familjen tror jag

39. Vad lyssnar du till just nu?

Gavin degraw i siiiinne!

40. Favorit färg
blått kanske?

41. Hur många tatueringar har du?

Ingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0