söööt

I helgen är det min jobbhelg, vilket innebär att jag jobbar lördag mellan 11-18 och söndag mellan 11-19.
Idag var det rätt så lugnt och när det är lite folk så kan dagarna gå sakta men eftersom att jag har de arbetskamrater jag har så kan inte tiden gå sakta! ;)
När jag kom hem så var jag trött ändå, så jag såg lite tv med Robin och Eve sen har jag bara legat i mitt rum och sett lite film, och nu ligger jag och skriver här, kollar facebook och smsar!
nu hade jag inte så mycket mer att berätta mer än att jag tycker att ALLA borde se denna film:
Jag brukar inte vara den som gråter till filmer, men det går inte att hålla ögonen torra till denna film!
Aja, nu ska jag se om jag kan hitta någon annan bra film att se, ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0