defence

Sitter hemma och ska snart börja fara ner mot bussen efter att ha haft en sjukt bra helg!
I fredags när jag kom hem från skolan så följde jag pappa och Rasmus på dungers och fikade, när jag kom hem hoppade jag in i duschen, åt sen for jag till Norsjö där jag först var med Linus ett tag, sen ut med corre några timmar, sen hem till Linus igen. Där såg vi film tills rasmus ringde och sa att vi skulle komma någerst, så dit for vi, men jag kände inte så många och alla var typ fulla så vi for ganska direkt.
lördag, hände inte så mycket på dagen, på kvällen for linus ut och va med svenne och nån fler så då for jag och var med Kim, Emelie och massa andra, sen kom Ida och Corre. Sjukt trevligt, och på tolvslaget blev det sång osv eftersom att jag fyllde år på söndagen alltså igår.
Söndag, åkte hem från Norsjö, hade kalas heela dagen och hade inte sovit så mycket så var lite smyg trött och de tror jag märktes på kvällen..:P Ida och Corre kom hit också, sjuukt najs!:)
Nej nu ska jag göra mig klar för att sen cykla ner till bussen.
Hare! hejs!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0