You raise me up, so i can stand om mountain

Dålig uppdatering fastän om jag hade lovat att bättra mig, illa..
Men ärligt så har jag bara min iphone, och det går inte blogga där, tro mig har försökt. Och min dator har fan strejkat, seg na jävulst... tar en hel dag innan den är helt igång.. :)

Men jag kan ju alltid berätta lite om vad jag gjort under lovet!
jag har:
ingenting......
Har först haft mitt vanliga höftproblem (men ska äntligen få röntga och kolla om det är höftkulan) sen i onsdags halkade jag och slog handen och då blev det gips till idag då dom insåg att den inte var bruten. = sämst lov i onödan..

Ikväll har jag varit ute och gått med nina och sen bara suttit här.
Men nu ska jag hoppa isäng, godnatt på er!:)

på riktigt, håret är borta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0