Min första kärlek

Hmm.. Det var en riktigt svår grej att skriva om..
Men till att börja med kan jag ju berätta att om att när jag var liten så var jag en riiiktigt liten player och var tillsammans med hur många killar samtidigt. Men eftersom att vi var så små så gjorde det inte så mycket, man tänkte inte på samma sätt.

Men men absolut riktiga kärlek den har inte kommit än. Och när den kommer får man ju se.
Till riktig kärlek så räknar jag typ "vuxna" människor, inte folk i 15 års ålder som säger att deras förhållande ska hålla livet ut, de förlovar sig och håller på och då alla mina vänner som sagt de har redan gjort slut så jag tar det som att de kanske inte har någon aning om vad riktig kärlek är.

Visst man kan vara riktig kär nu men det behöver inte betyda att förhållandet ska hålla, alla kan göra fel, till och med bakom ryggen på den man älskar utan att berätta det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0