snälla bli min

Två dagar kvar till skolavslutning, sen jobb helg, sen semester med mina två fina vänner, känns toppeeen!
Idag var jag på skolan som vanligt, gjorde så lite som man bara kan göra, sen såg vi brännboll där treorna mötte lärarna, helt okej, men sjuukt varmt! Stannade i norsjö hos min fina till 4 så kom hem för ca 45 minuter sen och efter det så har jag bara gjort.. ingenting...
Ikväll ska Hanna klippa mig, blir säkert jätte bra!:)
Ha en fortsatt bra kväll! hejs
saknar dig min vän!

Kommentarer
Postat av: louise

saknar dig med vännen min! =)

Men du gatt ju välja den sexigaste bilden av alla...? :S

2011-06-08 @ 19:52:28
URL: http://louiseochjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0