letar efter nått att säga som kan ändra allt, nått mer än det jag redan sagt

Var på lycksele djurpark med skolan idag, sjuuukt varmt men det var riktigt trevligt ändå!
Fick se massa söta små och stora djur, men björnungarna, griskultingarna och get bäbisarna var nog sötast! (Nog för att det typ var de enda djur vi hann se på två timmar men ändå :]) Det var nog mest tack vare Kim resan blev rolig, eller iallafall bussresan, vi hade lite disco sådär med lite gammal musik som tex. i´m so excited, eloise, osvosv och små pauser hade vi depp kalas med låtar som flying without wings, you raise me up osv, men roligt hade vi ändå!:)
Nu ska jag hitta på något, ha en bra kväll. Hejs!
- Fick ingen bild på små grisarna, men fick på denna skönhet ;)
-
-
-

Ibland vill man bara spola tillbaka tiden och göra saker rätt som blev fel,
men ibland är det bra att det blev fel, man lär sig av sina misstag.
Jag lärde mig, och så gjorde du med. Varför kan inte allt vara som det varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0