Ledig dag!

Igår när jag kom hem från jobbet så blev det som bara att byta om till skogskläderna och sen åka till svedjan en sväng och sen vidare på kalvmärkning! Riktigt trevligt men kan väl inte säga att jag hade någon tur med att kasta fast renarna, blev bara en kalv (och en vaja) på påbrickningen och på avbrickningen blev det en kalv till. När dom sen sa att dom skulle ta in mer ren så bestämde jag och cecilia oss för att åka hem eftersom att klockan var redan fyra så det gjorde vi. När jag kom hem sov jag till ca halv 10 - 10 och sen har jag som bara solat, badat osv hela dagen!
Nu ska jag städa och hänga tvätt. Ha en fortsatt bra kväll! hejs
(bild från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0