ingenting är större än att få älska och att bli älskad

precis kommit ut ur duschen, och sitter nu och lyssnar på musik och ska snart lägga fram jobbarkläderna. Börjar mitt tre veckor långa sommarjobb imorgon, rätt skönt att få jobba nu och vara ledig resten av sommaren!
Min helg har bestått av att vara i norsjö hos min fina, alltid lika roligt, och lika tråkigt att åka hem igen.. Meeeen, som sagt, börjar jobba imorgon, sen på torsdag blir det långhelg, sen två hela veckor till med bara två lediga dagar = en ledig dag i veckan, jobbigt.
Jaja, nu hade jag inte så mycket mer att dela med mig av. Men ha en bra kväll-
HEJS

Kommentarer
Postat av: Paulmarlene

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-10-17 @ 14:04:09
URL: http://paulmarlene.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0