Bal

Har blivit halvdålig uppdatering senaste tiden men det är mycket nu!
I söndags kom som sagt Linus hit och sov här till igår, och igår följde jag honom hem och sov där till idag eftersom att då slipper jag åka buss. Meeeen det var dock helt onödigt att fara på skolan idag eftersom att vi hade typ "temadag" som var sjukt ointressant så jag sjukanmälde mig och for hem till Linus och la mig hos honom och sov, och vaknade sen av att hans bror kom hem med massa kompisar, lite smyg pinsamt.. Sen vid klockan två for jag, Linus, mamma och pappa till stan för att se balen där mina två bröder Rasmus och Robin gick med deras flickvänner, så där blev vi typ hela kvällen, efter det for vi till Fimpen där de först drack kaffe och sen drog vi ut och åkte lite cadillac sen åkte vi hem till Malå, så vi var väl hemma vid halv 11!
Nu ska jag nog stänga igen de två blå och hoppas på en hel natts sömn.
GODNATT!=)
Matilda och Rasmus
Evelina, Robin, Rasmus och Matilda
Rasmus och Matilda
Evelina och Robin
Har så himla lite bilder på Robin och Evelina just nu, men det kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0