allt på en gång

Igår var jag först i lse på Robins student, fin bror jag har!:) Sen efter det så for jag till norsjö och var med Erika och massa andra på badstranden där vi hade riktigt trevligt! Sen blev jag och Erika så pissnödiga så vi gick hem till Veronica på toa sen satt vi nere i hennes rum ett tag för de var så sjuuuukt svalt och skönt där nere, sen for vi på hembygdsområdet där alla treor från norsjö var, var riktigt trevligt men allt brukar väl även ha en baksida också!
Idag ska jag jobba och sen hoppas jag på att Linus kommer hit.
nu ska jag hoppa på cykeln och fara på jobbet, kändes inte så värst taggande eftersom att det är just över 35 grader ute..
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0