RonjaVeronicaJohansson?

Hejhej! riktigt dålig uppdatering just nu, men är mitt uppe i sommaren, mitt sommarlov och omgöring av rummet. Eftersom att jag har sommarlov så tar jag vara på mina dagar påriktigt med mina fina vänner, pojkvän, ja livet över huvud taget!
Igår tex blev det ikea i haparanda, finland, luleå och skellefteå med Ida, corre och Johanna, det var sjuuukt trevligt, köpte som bara massa grejer till mitt rum som jag kan lägga ut bilder på senare när det är omgjort klart!

I helgen blir det beachen i norsjö med bra sällskap och massa bus, right CORRE? ;)

haha blir fortsatt dålig uppdatering eftersom att imorgon drar jag till byske med Julia och Pappa, blir suuuuper! älska livet.
nu ska jag hoooppppaaa i säng och se maaassa 2 1/2 män, Ha de bäst! hejs



Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0