häst?

Helgen blev helt ärligt den bästa på länge, även fast det blev lite för mycket alkohol båda kvällarna. Men de var hur kul som hellst!
på fredagen började vi hos Johanna, med grillat och friterade pommes och massa prat sen efter det så for vi ut en sväng och sen blev de hotellet för dom och jag var med linus eftersom att han inte orkade gå in den kvällen.
på lördagen mådde jag som jag förtjänat, men det var bara att pallra sig upp och fara och servera på frida och Simons bröllop! guuud så fina dom var! och när jag kom därifrån vid halv 6 så duschade jag och gjorde mig i ordning för dag två, den började väl sådär men slutade hur bra som hellst!
så söndagen blev de bara massa filmmys med min finaste och han var här till idag så nu är jag ensam igen.. inte kul

Men det blir inte att vara ensam så länge för snart kommer Loisan hit och då drar vi till mormor och morfar!

Ha en bra dag! hejs


<-----tja snygging

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena heting!! ;);)

2011-08-09 @ 21:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0