14/8-11

Hemma nu efter en helg i Norsjö! blev att vara med Kim och Emelie en stund på fredagen sen var jag med Linus och hans kompisar, på lördagen blev det att åka till någon vildmarkskamp typ och titta på uppstoppade djur, dedt var faktiskt ganska intressant! sen blev det film typ resten av kvällen, och idag var vi på bio på medan och såg Bilar 2,  sen hemfärd så nu sitter jag här och ska snart vara med Nina! Hoppas på att få fara ut på en promenad, det skulle vara galet skönt just nu!

Sen är vi ju inne på sista veckan av sommarlovet och Linus börjar jobba i Arjeplog på måndag så är inte taggad på livet för fem öre just nu.. Meeeeeeen det är bara att bita ihop! :)

Aja, nu ska jag göra mig klar, hare bäst! hejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0