23 september 2010.

Idag var jag i stan med mina fina vänner Louise och Matilda! Hade inte så mycket pengar så det blev inte så mycket inhandlat men det blev 2 t-shirtar och lite smink=)

nu sitter jag hemma i mitt rum vid datorn men funderar staaaarkt på att gå ut en sväng, ork int sitta inne.

Fick mitt lönebesked igår, och där stod det att jag skulle få 7447 kronor, INTE DÅLIGT tänktejag. Åsså när jag kom hem idag hade jag fått ett nytt brev.. Hmm tänkte jag och öppnade det, och då hade jag fått MER pengar, 8196 (!)  ÄNNU MER INTE DÅLIGT! :D

hiihihih men nu ska jag byta kläder och sen uuuut, Hare bäst världen, PUSSSSS.

 

(Mitt internet dampa igår, egentligen skulle det publiceras 19.30 igår..)

HAHAHA hej typ ett år sedan....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0