16 September 2010.

Blev tvärsugen att blogga lite konstigt nog!

Idag när jag kom hem från skolan for jag på skolan här i malå och väntade på kusin louise som jag hade tänkt vara med så när hon slutade så gick vi hem till mig.
Hon for hem vid fem så direkt efter det så får jag och tränade med Elin, Mys.
När jag kom hem så satte jag mig vid datorn och sen blev det glass och idol. Tycker inte att det är så värst bra men det finns inte så mycket att göra..

imorgon blire skön dag! Tre lektioner, får sov morgon och slutar vid halv två, efter de ska jag hem, träna, fara och äta med Louise och sen upp till mormor och morfar där jag ska spendera helgen, känns så sjuuukt bra att få komma bort en stund och med bra sällskap..
Och justja, blir jobb en stund på lördag, inte så taggad men det funkar, får ju pengar så.. :)

Nu ska jag nog starta ett one tree hill avsnitt sen ska jag krypa ner i sängen och soooovaaaa :]

Hare braaa! Heejs :)


ser ni kärleken?

Kommentarer
Postat av: Louise

Men vad är det jag ser? Du bloggar utan att ha berättat det för mig? Äntligen fler bloggar att läsa. Godnatt på dig min fina vän !

2010-09-16 @ 22:05:05
URL: http://louuui.blogg.se/
Postat av: Louise

Men vad är det jag ser? Du bloggar utan att ha berättat det för mig? Äntligen fler bloggar att läsa. Godnatt på dig min fina vän !

2010-09-16 @ 22:07:28
URL: http://louuui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0