When nothing goes right, go left.-

Sitter hemma nu efter att ha tränat, 45 minuter på gymmet sen hem och ut och springa. SKÖNT

Idag har jag varit med Kusin Louise,  se ni se söt :]

Efter de for jag och tränade, (som jag skrev där uppe) och nu sitter jag här och ska hoppa in i duschen och sen lägga mig och se oth och till sist sova!

Berättade inte så mycket om i helgen mer än vad jag inhandlade och självklart så gjorde jag ju mer än de! Fredag kväll var jag med Elin, josse, Bruna, Tim och Bianca. Jag och Elin köpte godis på hemmakväll för 130 kronor..(Tillsammans alltså) Gott vare, men det finns mycket kvar! Efter vi hade köpt godis i sinne så var vi ute och gick en sväng, fort och chillade på max osv. Men vid 12 var vi alla så trötta så vi gick hem och sovde. (Sov i Elins syrras nya lägenhet.) Lördag kväll var jag med Bruna, josefin och Bianca, Vi gjorde typ samma som på fredagen och vid 11 blev bruna trött så då for hon hem och la sig med Bianca så då chillade jag och Josefin på max! Köpte världens äckligaste milkshake.. BLÄÄ-


Haha, aja, nu ska jag hoppa in i duschen sen lägga mig och se one tree hill, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0