God bless the broken road

Nu var det en stund sedan jag uppdaterade, men vet inte varför jag inte har uppdaterat med så är det iaf..

Igår efter skolan for jag på dungers och träffade mamma, Mita, Rasmus och Robin och eftersom att Rasmus behövde hjälp med att städa sin lägenhet så hjälpte jag honom med det! Efter det for jag och åt på sibylla med Julia och Anna, sen hem och duscha och sen mötte jag Johannes på busstationen.
När jag och johannes hade kommit hem till mig så gjorde jag mig klar och mötte upp dom vi skulle vara med.
Först var vi ute och gick och sen for vi på fest, var inte så roligt så då for vi till en annan fest där det var mycket mer liv och mycket roligare! hahah, sen när jag satt ute i trappen och pratade med en kompis kom någon ut (Marcus eller nått?) och frågade om vi ville följa till olov, sagt och gjort, det gjorde vi! Där var det inte så jätte mycket liv så då frågade han vi var med om vi ville fara till Adak till Rickards 20 års fest så dit for vi och där var det mycket folk kan man också säga! Efter vi hade varit där i några timmar åkte vi hem till mig och la oss..

Blev fyra timmars sömn, sen vare bara att packa väskan och sen dra till umeå där jag nu ligger på hotellrummet och ser på simsons nu.

Idag och ikväll har varit och kommer vara en sjukt lugn kväll och nu ska jag lägga mig och se en film.

Men ha det så bra! hooooooojjjjjj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0