Tre dagar och åtta.....

.. Timmar sen jag uppdaterade. inte okej,.
Höften min är fortfarade dålig, låter som att jag måste ta en spruta till men det var jag inte taggad på eftersom att det gjorde så sjuuukt ont! Men iaf så nu sitter jag hemma och har precis sett paradise hotel, haha jag tycker fan att det är bra, även skrattretande...

Idag hade jag utvecklingssamtal, gick bättre än jag förväntat faktiskt efter som att jag tagit igen så himla mycket nu i veckan så nu ska jag försöka skärpa mig och ta tag i skolan på riktigt för det är inte roligt att ligga efter! Efter skolan när jag kom hem vid halv tre for jag på dungers och skulle kolla på jobbskor, och efter det hämtade jag louise på skolan som sen följde mig hem ;)
meeeen, nu ska jag upp till Majsaaan! Puss

 kort hår..

Kommentarer
Postat av: Louise

ÄNTLIGEN UPPDATE ;)

2010-11-19 @ 11:03:48
URL: http://louuui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0