mikrofonkåt

Gårkvällen spenderades med ida, vi såg först film i Rasmus lägga. Det blev kommissarie späck och sen någon ko film? (a) Efter det for vi ut och gick en sväng och när vi skulle lämna nyckeln till rasmus så stannade vi där för vi skulle kanske ta hand om Rambo. Så där satt jag och Ida i några timmar och chillade..

Kom hem vid halv 2 då gick jag och la mig ganska direkt och vaknade vid 12. Skööönt!
Idag vet jag inte vad som händer, blir väl övningsköra en sväng, plugga och sen för hoppningsvis träna.. Känner att det verkligen behövs nu, har inte tränat på typ 2 veckor.... Deprimerande.. eej jo

Aja, nu ska jag gå och se tv. Hare! hojjs.


Kommentarer
Postat av: E M M A -

Det måste vi verkligen!

2010-11-21 @ 14:40:19
URL: http://estt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0