Jag är en elefant

Har legat hemma nästan hela dagen och väntat på bättre tider.
klockan 12 var jag på sjukan och tog kortisonsprutan i höften. Trodde helt seri att jag skulle dö när jag såg den, nålen var jävlart en deci och gjorde ont som fan.. Fick även veta att jag hade fått mer inflammation ända ner till knäskålen och att jag hade en sån stor inflammation så tabletterna jag ätit inte hjälpt men måste ändå fortsätta äta dom. Om det inte blir bättre inom några dagar måste jag ta en ny på ett annat ställe i benet och det var jag verkligen inte taggad på...
nu ligger jag och myser med kisse liten som ligger på min rygg och sover. Så nu ska jag lägga mig och se lite oth. Hare ! Hoooj=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0