6 Maj 2010.

ååååh hostan dödar mig, hostar jag får jag typ ingen luft för de gör så sjuukt ont.

Imorse när jag vaknade visste jag inte riktigt om jag skulle orka fara på skolan eller inte, men då kom jag på att jag har slöjd på torsdagar och där måste jag verkligen vara annars får jag inget betyg där så jag pallrade mig dit, svettades, tyckte allt var jobbigt osv men pallrade mig igenom förmiddagen flitigt. (tycker jag :] ) , sen for jag hem för då sa kroppen stopp så då blev de hem och sova. När jag vaknade höll jag på dö av svett än en gång, men nu känns de inte som att jag har så mycket feber så nu ska jag ut och sätta mig i solen med mammi, men hare bäst! hoj! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0