20 Maj 2010.

Sitter hemma och ska snart plugga så jag kanske kommer mig från den här hålan någon gång..
idag och ikväll har jag faktiskt inte bara suttit inne som var planerat. Först var jag på skolan, och på gympan som vi hade sista lektionen for jag ut och gick med Eweline. När jag kom hem somnade jag ett tag sen for jag och gick lindenäs med mamma och sen har jag hoppat lite studsmatta för andra gången på två år..:] haha de är najs. Sen körde jag, mamma och pappa och kikade lite på hur hemskt mycket vatten det har blivit överallt, kärleksstigen är fan under vatten! Och några som har stugan vid mormor och morfar har en liten stuga brevid den stora och den står i vattnet, fatta hur mycket vatten de borde vara där i nu. :S


Aja, men nu ska jag vara duktig och plugga på, men hare! hojh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0