30 Mars 2010.

1. Vad är ditt/dina mellan-namn? Veronica

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Vet  inte..

3. Är du i ett förhållande? nejnej

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -


5. Vem var du tillsammans med sist? Heeemligt :]..

6. Får man fråga varför det tog slut? Heemligt..

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja


8. Är du kär just nu? Nej


9. Vad gör du på fredagskvällarna? - Chillar typ med vänner.


10. Bästa filmen du någonsin har sett? - Finns många

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? näe

12. Har du någonsin varit full? Ja

13. Har du testat droger? Näe


14. Röker du? - näe

15. Snusar du? - näe

16. Saknar du någon just nu? -
ja

17. Hur mår du idag? Som alltid.


18. Hur många tabletter tar du dagligen? - olika, ibland 4 och ibland inga.

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Ingen aning

20. Bästa minnet från sommaren? De fanns mycket.


21. Senaste landet du besökte förutom sverige? Har bara besökt Sverige.=)

22. När var du där?
- .

23. Är du rasist? - näe


24. Har du helt svenskt ursprung? - Jaoo

25. Om nej, vart kommer du ifrån? -


26. Föredrar du svenska eller utlänska tjejer/killar? - Det spelar väl ingen roll?


27. Ser du fram emot någonting just nu? - Njaaaa-

28. Sköter du skolan? -ibland..

29. Vad hade du för betyg förra terminen? - inte ok,

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? - ingen aning.

31. Vilket ämne var det? - -


32. Har du fått ig på ett prov? Jaoo

33. Har du spelat/spelar du i ett band? -Nej

34. Anser du dig vara intelligent? - HAAHHAAH ne
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? - Förra årets vm och ett tag framöver..<3

36. Vilken va den värsta tiden då? - 26 April 2009.. <3
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? - Ja


38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? - Ne


39. Har du haft sömnproblem? - Ja, har de typ

40. Hur ofta gråter du? - Till och från, beror på hur livet är just då.


41. Vad gör du när du mår dåligt? - försöker antingen att prata om de eller så skriva ner det så brukar det kännas lite bättre sen.

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? - Oftast bror Rasmus.

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej

44. Vilken klass går du i nu? 9a

45. Vilken skola? - Nilaskolan

46. Har du varit otrogen någon gång? - haha ja, när jag gick i lågstadiet hade jag en kille på skolan och en på fritiden.. :]


47. Har någon varit otrogen mot dig? - Ja


48. Är du stolt över dig själv? - Nej.

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? - ingenting tror jag.


50. Vad får du ofta komplimanger för?- jag vet faktiskt inte..

Idag har jag varit på skolan som vanligt, hade en sjuuukt dålig dag så det gick som de brukar.

När jag kom hem från skolan blev jag nästan chockad över hur stökigt rum jag hade, det var rent obehagligt, så jag tog tag i saken och städade upp röran och undertiden passade jag på att möblera om och jag blev faktiskt rätt så nöjd! Efter den stora förändringen så var jag med Emma en stund och spelade kort och såg 112 på liv och död. De va najs! nej men nu hade jag som inte så mycket mer att skriva, men hare! hoj..

om man bara kunde spola tillbaka tiden och göra saker ogjorda..


Kommentarer
Postat av: E M M A -

okej:) ne ingenting, ska strax försöka sova..

2010-03-31 @ 01:16:25
URL: http://estt.blogg.se/
Postat av: M o s i i e -

SV: Härligt! :) Nja, den har väl inte varit sådär jätte bra. :(

(förlåt för sent svar)

2010-04-01 @ 09:28:44
URL: http://mosiie.blogg.se/
Postat av: E M M A -

ja..<3

2010-04-04 @ 04:32:06
URL: http://estt.blogg.se/
Postat av: Josse

yes! Vad tycker du om mina bilder i senaste inlägget då? =) <3j

2010-04-04 @ 18:05:39
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0