19 Mars 2010.

Är hemma nu och har just käkat lunch.
Idag har jag mest sovit och tagit det lungt och sen var jag ute på en lååång promenad med Rambo och träffade lite vänner jag inte träffat på jätte länge, det var skönt, såg bara inte så uppskattat ut av lärarna när dom såg mig men..

Blev dock inte mycket skolarbete gjort alls, jag orkar rent inte, jag vet inte vad som händer med mig, jag sover sjukt dåligt, orkar typ ingenting och känner mig alltid arg..

Nu ska jag nog lägga mig och försöka sova, ögonen slår snart igen. Hare bäst! hoj,.

Jag saknar dig gumman. piltre

Kommentarer
Postat av: Josse

okej, vad tycker du om hemsidan weheartit då? Hittar du kanske lika mycket inspiration där som jag? =)

2010-03-19 @ 23:45:39
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rambo äre din hund ? svara på din blogg (:

2010-04-22 @ 13:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0