10 Mars 2010.

Nu är jag hemma från Byske. De var sjukt trevligt med en sjukt trevlig Linnea. Kul hade vi iaf! Men resan slutar inte där, for hem för att packa om och hoppa på en ny buss till ytterberg för att umgås i massor med Majsssaaaann, de bli najs!

Fick även höra av min kusin att han tycker att jag skriver "deprimerande inlägg" vilket jag inte tycker själv, det är ju bara så mina dagar är? :)

Hahaha, men iaf så nu ska jag packa klart och klä mig och vänta på pappi som ska hämta mig och skjutsa mig till bussen.
Men hare najs! Hoj.

Jag saknar dig, piltre.

Kommentarer
Postat av: E M M A -

hör av dig vännen, om vi skulle hitta på nåt nån dag ?:)

2010-03-11 @ 03:37:54
URL: http://estt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0