9 Februari 2010.

Idag var det skola som vanligt, hände inget speciellt typ..
Har inte kunnat skriva på ett tag för att det har varit mycket nu på senaste tiden så det har nästan aldrig hunnits med.
Iaf så gjorde vi första nationella idag, gick väl sådär antar jag, kände att det ändå inte var så lätt som jag trodde.
Ikväll blir det nog att dra och skotta av taket hos mormor och morfar med Rasmus och Robin, följer mest bara med för att kunna hälsa på mormor och morfar men det får dom inte veta.. :]

haha aja, nu ska jag nog försöka sätta mig och plugga på no provet, hare, hoj!

Kommentarer
Postat av: E M M A

Men jaaa som fan=]

2010-02-10 @ 13:51:19
URL: http://estt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0