19 Februari 2010.

Idag var det skola som vanligt, gick väl sådär.
Efter skolan for jag till pappa sen for vi till mamma och fikade med Rasmus och Matilda, när vi hade fikat och mamma skulle stänga hjälpte jag henne att städa och sånt så vi kom hem snabbare.

Nu ikväll har jag varit med Ellen och Emma, Vi gick ut och skulle kolla på boxningen men eftersom att intresset inte var så stor så for vi därifrån och gick och satte oss på statoil och chillade med Matilda, Emma, Malin, sofia, pontus, Ellen och emma såklart, men när dom stängde for vi hem och nu sitter jag här och funderar på hur jag ska klippa mig imorgon. Har halvt bestämt mig men får väl se hur det blir..

Aja, hare bäst. hoj!

Kommentarer
Postat av: E M M A -

haha ne verkligen inte..=]

Jag älskar dig så otroligt mycket vännen!

2010-02-20 @ 19:23:12
URL: http://estt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0