1 Februari 2010.

Skolan idag gick otroligt segt, fastän om det är den dagen jag känner minst press och nästan inte alls känner att jag vill gå och gräva ner mig själv någonstans...

Ikväll har jag varit med Majsan, vi gick ut sen hem till mig och såg familjen annorlunda och lite av 13 snart 30 för hon for hem runt tio.

Menmen, Just nu sitter jag bara här hemma och lyssnar på musik och tar det lungt, känns som jag kommer somna här på plats när som hellst så det gäller väl att krypa i säng nu.. Blev inte många timmars sömn inatt.
Så nu ska jag väl hoppa i säng, ont i huvet och gruvar mig för framtiden.

Godnattttt.

JAG ÄLSKAR DIG !

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig också vännen!

2010-02-03 @ 22:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0