16 augusti 2010.

Sitter hemma i morgonrock efter att ha haft en lugn dag, sett massa film, sovit osv. Mycket går runt i huvet nu, vad kommer hända? Kommer jag orka? tänk om jag går igenom allt och inget händer? tänk om jag förlorar allt jag har? Fy fan säger jag bara, Tur att jag har familj och vänner som finns där jag behöver dom, då vet man verkligen vilka som är ens rikitga vänner. Och det tackar jag dom för och dom vet nog vilka dom är.

Som ni kanske märker är det inte mycket uppdatering nu, men som ni kanske läste så är det saker jag går igenom men som vi inte ska gå in på.

Iaf så jobbar jag som vanligt, har jobbat nästan hela sommarlovet känns det som, men det äre värt de, pengarna rullar ju in som dom ska ;) Har beställt en platt tv som kommer på onsdag, eller ja, vi ska till stan då så då ska jag hämta den, och när vi varit i stan ska jag gå ner på mina ben och be till mina föräldrar att som ska skjutsa mig till arvids där jag ska spendera några dagar med sjukt bra sällskap! och i helgen är det stugsista, så jag ska ta med mig Maja till byske där vi ska ha kuuligt :] haha.

gud vad mycket text det blev känns det som.. haha, så nu ska jag lägga mig igen och se bee movie med älsklingskisseee

,





Haha godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0